سفارش تبلیغ
صبا ویژن

*****All Right Reserved By : Www.Aguafish.Parsiblog.Com ***** آخرین مطالب ارسالی*****

تصاویر بسیار زیبای اسکار

نژاد + تصاویری از Altolamprologus

Goldfish ( زبان اصلی )

Flame Angel Fish ( زبان اصلی )

گورامی پوست ماری (Snake skin Gourami)

گورامی پلنگی (تینوپوما)

گورامی بوسنده (kissing gourami)

کالوس سیاه

گورامی آبی پودری (Powder Blue Gourami)

گربه ماهی ارتشی Glypotothorax silviae


***** All Right Reserved By : Www.Aguafish.Parsiblog.Com ***** تبلیغات ، تابلوی اعلانات و محل بنر شما ***** Aguafish Ads

بنر آپادانا98 بنر آپادانا98









هچ کردن آرتمیا  

 

 

 آرتمیا در آب های بسیار شور زندگی میکند و از زیر گونه های میگو به حساب می آید.اکنون سالانه بیش از 2000 تن سیست خشک آرتمیا برای تبدیل آن به نوزاد 400 میکرونی در سراسر جهان تولید و مصرف میشود.ویژگی این جانور سخت پوست باعث میشود که آن را برای مدت طولانی نگهداری کنند و قابلیت حمل و نقل داشته باشد.
لارو آرتمیا برای همه ماهی ها غذای خوبی محسوب شده و تهیه آن هم نسبتا ساده میباشد.ظرف باروری آرتمیا میتواند از هر چیزی و از هر جنسی باشد.به طور مثال یک بطری پلاستیکی نوشابه یا دوغ یا چیزی شبیه به آن.برای این منظور انتهای بطری را برش داده و جدا کنیم،سپس درب بطری را بسته و وارونه آن را در جایی ثابت نگه میداریم.میتوانید محلی صاف مثل یک تکه شیشه برای آن درست کنید که بطری به صورت کاملا عمودی و ایمن قرار گیرد.برای این کار میتوانید دو بطری را روی یک سطح با چسپ سیلیکون محکم کنید طوری که بتواند وزن بطری و محتویات آن را تحمل کند.
حال بطری ها را با آب بدون کلر پر کنید و به ازای هر لیتر آب 2 قاشق غذا خوری نمک بدون ید و ترجبحا نمک دریا به آب اضافه کنید و یک شیلنگک هوا درون بطری قرار دهید به طوری که هوا از ته ظرف وارد شود.
وقتی تمام نمک در آب حل شد،به اندازه مورد نیاز به آب سیست اضافه کنید.
جریان هوا را طوری تنظیم کنید که سیست ها به خوبی در آب غوطه ور شوند و از ته نشین شدن آنها جلوگیری به عمل آید که باعث از بین رفتن آنها نشود و اکسیژن مورد نیاز هم به همه تخم ها برسد.
افزودن جوش شیرین به میزان 2 گرم در لیتر باعث ایجاد محیطی مناسب تر برای آرتمیا میشود.
دمای مورد نیاز برای تبدیل آرتمیا 25 تا 28 درجه سانتی گراد است و بهتر است که بطری ها را مقابل نور قرار دهید که با اضافه کردن یک لامپ 40 میتوانید هم نور و هم دمای مناسب را داشته باشید.
پس از بیرون آمدن آرتمیا آب را از روی پارچه نازک مثل کتان که دارای سوراخ های بسیار ریز می باشد عبور دهید تا لارو ها را شکار و جهت تغزیه بچه ماهی ها استفاده کنید.


نوشته شده توسط : محسن| سه شنبه 88 تیر 2 | ساعت 9:38 عصر | +| نظرات شما ()



All Right Reserved By Aguafish.Parsiblog.Com کپی برداری از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز است